cesarzowaanna Napisano Marzec 22, 2021 Napisano Marzec 22, 2021 Cześć! Dodaję kolejny post ponieważ poprzedni źle dodałam. Przepraszam za moje gapiostwo. Ostatnio rozłożyłam karty na pytanie "czy wrócimy do siebie?". Rozkład wyszedł z jednej strony bardzo spójny. Nie jesteśmy razem już kilka miesięcy, rozstanie było nagłe i może w końcu zacznie coś się dziać. Jestem początkująca, karty mam niecałe pół roku. 1 karta - sytuacja obecna - 2 kielichy odwrócone Widać - jest rozpad, rozstanie, separacja, nie jesteśmy razem. 2 karta - ja w tej sytuacji - królowa buław proste Mówiąc szczerze, zaraz przejdę do tego przy 4 karcie, bo drugi raz w życiu mam taką sytuację 3 karta - co mogę zrobić - umiarkowanie proste Nic - poczekać, zobaczyć jak to się rozwinie, przede wszystkim być cierpliwa 4 karta - on w tej sytuacji - król buław prosty Tak jak już mówiłam - karty opisujące nas jako para z jednego dworu, kiedyś czytałam że akurat para z buław to para gdzie jedno nadąża za drugim i w końcu się dogonią. 5 karta - co on zamierza - 4 miecze odwrócone Gdyby było proste, powiedziałabym że nic, ale jako że jest odwrócone to może właśnie pan się w końcu obudził, być może chce wrócić do tego co było, nie widzę jednak gwałtownego działania, może pochłaniają go myśli, tego nie wiem, ale stawiała bym na to "obudzenie się". W znaczeniach mam też chęć do powrotu (działalności its) 6 karta - przyczyna rozstania - 8 buław proste Za szybko lecieliśmy - jesteśmy jeszcze naprawdę młodzi a ja trochę na siłę byłam wpychana w jego rodzinę i vice versa, byliśmy razem rok z kawałkiem a związek w którymś momencie był aż za poważny, nie porozmawialiśmy o tym w porę i tak naprawdę być może dlatego się skończył 7 karta - czy powrót do siebie w ogóle ma sens? - as denarów prosty Karta stabilizacji, sens na pewno ma, tylko czy się uda. Jeżeli wrócimy to na stabilnych fundamentach. 8 karta - czy ostatecznie wrócą do siebie - wieża prosta Ta karta była jak grom z jasnego nieba, byłam nieco w szoku więc popr