Skocz do zawartości

proszę o pomoc - interpretacja


PBW

Polecane posty

Witam serdecznie.

Ostatnio przegladalem kilka stronek internetowych i natknalem sie na wrozbe z 3 kart tarota na miłość. Jestem w naprawdę wyjątkowej sytuacji (jestem świeżo po rozwodzie a spotykam się z byla żoną - niestety nie wiem czy wszystko jest ok) wiec pomyslalem czemu nie. Ukazaly sie 3 karty i bardzo prosze aby ktoś mi konkretnie wyjadnil o co chodzi. Ponieważ nie mam za dużego doświadczenia w tej dziedzinie.

 

Obecna sytuacja - gwiazda,

kim moze byc moj partner - śmierć,

co moze  spotkać mnie w milosci - rydwan.

 

Rozumiem, że to "karty online" - zatem czy mogą być tak samo wiarygodne jak autentyczne.

Prosze o interpretację i pomoc.

Pozdrawiam

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że nie bardzo rozumiem, o co Pan pyta, bo pisze Pan

jestem świeżo po rozwodzie a spotykam się z byla żoną - niestety nie wiem czy wszystko jest ok

a następnie podaje Pan trzy karty

Obecna sytuacja - gwiazda,

kim moze byc moj partner - śmierć,

co moze spotkać mnie w milosci - rydwan.

które opisują jak rozumiem obecną sytuację uczuciową, kim może być Pana partner i co może Pana spotkać w miłości, dlatego moje pytanie, czy pyta Pan ogólnie o sferę uczuciową czy o byłą żonę, jak wam się kontakty potoczą?

Bo jeśli oogólnie o sferę uczuciową, to można te trzy karty opisać, ale jeśli pyta pan p byłą żonę, to tu bym dała rozkład analizujący wasze relacje.

Zatem proszę się określić.

 

Pozdrawiam :)

0girl_witch.gif.d551843d651a3d222daca21637f5946b.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,