Skocz do zawartości

Karty na październik

Polecane posty

Napisano

Spytałam, czy w październiku spotkam mężczyznę, z którym stworzę stałą relację.

wyszły: Świat, kapłan, 8 denarów.

hmm...

Pierwsza karta mówi na "tak".

Do tego dwa duże arkana.

poznam mężczyznę, który przyjedzie "ze świata", poważny (Kapłan - na związki poważnie mi wypada, mało emocji, dużo myślenia). i 8 denarów - u mnie znaczy porządną pracę. w odniesieniu do związków nie mam doświadczenia z nią. moze relacja, nad którą trzeba będzie pracować? Ale nie widze kielichów, więc może oprze się na przyjaźni/znajomości?

Albo jeszcze wpadłam na pomysł, ze może będzie to ktoś z pracy, albo ja zajmę sie pracą (bo zmieniam profesję).

Co myślicie? Będe wdzięczna za pomoc :)

Napisano

W zasadzie, zadałaś pytanie, zaczynające się od "czy" i tu odpowiedź jest Tak/Nie. U Ciebie wychodzi odpowiedź twierdząca :)

Wydaje mi się, że w celu uzyskania większej ilości informacji, konkretów, powinnaś albo zrobić odpowiedni rozkład albo zadać inne pytanie.

Napisano

Mariko, zapytam jeszcze: jaki rozklad polecasz? Jesli nie jestem w zwiazku? Bede wdzieczna za podpowiedz:)

Napisano

A jakie informacje konkretnie chciałabyś uzyskać?

Bo można także poczekać na realizację tego rozkładu i później zrobić nowy, w zależności czy ten się sprawdzi, czy nie. Co Ty na to?

Napisano

Dziekuje Mariko:)

Spokojnie przeczekam pazdziernik. Wakacyjny czas romansowy sie skonczyl i pora wracac do pracy.

a swoja droga dziekuje Ci za wpis w sasiednim watku o przewrozeniu. Bardzo latwo wpasc w taka pulapke i potem czlowiek rzeczywiscie glupieje i mysli zyczeniowo.

Nie wiem,czy te karty, ktore sobie postawilam tez nie wyszly zyczeniowo. Nie umiem sie pozbyc mysli o pewnym panu, z ktorym nie mam kontaktu, a relacja sie ladnie budowala. Wrozylas mi na niego.

Odpowiadajac na Twoje pytanie to chcialabym wiedziec, czy to ktos nowopoznany czy z przeszlosci i w jakich okolicznosciach sie pojawi. Eh, babska ciekawosc...

• 3 months later...