Ania1 Napisano Wrzesień 10, 2015 Napisano Wrzesień 10, 2015 Spytałam, czy w październiku spotkam mężczyznę, z którym stworzę stałą relację. wyszły: Świat, kapłan, 8 denarów. hmm... Pierwsza karta mówi na "tak". Do tego dwa duże arkana. poznam mężczyznę, który przyjedzie "ze świata", poważny (Kapłan - na związki poważnie mi wypada, mało emocji, dużo myślenia). i 8 denarów - u mnie znaczy porządną pracę. w odniesieniu do związków nie mam doświadczenia z nią. moze relacja, nad którą trzeba będzie pracować? Ale nie widze kielichów, więc może oprze się na przyjaźni/znajomości? Albo jeszcze wpadłam na pomysł, ze może będzie to ktoś z pracy, albo ja zajmę sie pracą (bo zmieniam profesję). Co myślicie? Będe wdzięczna za pomoc Cytuj
Marika Napisano Wrzesień 12, 2015 Napisano Wrzesień 12, 2015 W zasadzie, zadałaś pytanie, zaczynające się od "czy" i tu odpowiedź jest Tak/Nie. U Ciebie wychodzi odpowiedź twierdząca Wydaje mi się, że w celu uzyskania większej ilości informacji, konkretów, powinnaś albo zrobić odpowiedni rozkład albo zadać inne pytanie. Cytuj
Ania1 Napisano Wrzesień 13, 2015 Autor Napisano Wrzesień 13, 2015 Mariko, zapytam jeszcze: jaki rozklad polecasz? Jesli nie jestem w zwiazku? Bede wdzieczna za podpowiedz:) Cytuj
Marika Napisano Wrzesień 14, 2015 Napisano Wrzesień 14, 2015 A jakie informacje konkretnie chciałabyś uzyskać? Bo można także poczekać na realizację tego rozkładu i później zrobić nowy, w zależności czy ten się sprawdzi, czy nie. Co Ty na to? Cytuj