Skocz do zawartości

Prośba o interpretację wróżby wakacyjnej


Ankra

Polecane posty

Witam, proszę o pomoc w interpretacji mojej wróżby wakacyjnejimage.png.11e25531f6fc2fc66026ac4ef4ca62e3.png.. Moja interpretacja to taka na mój rozum bo nie znam się na wróżeniu 

Odpowiedź wyszła pozytywna bo 4 monety to dobry znak. Kojarzy mi się z nowymi możliwościami... 

Chce zmienić miejsce zamieszkania i pracę.... I myślę że interpretacja tej karty mi dała pozytywna odpowiedź,. 

Być może spotkam na, swej drodze kogoś kto mi w tym pomoże bo druga karta 

As bylaw   to mnie ma wspierać. 

To młody mężczyzna który być może wesprze, mnie w tym moim zamiarze. 

Trzecia karta to cesarz... 

To mi przeszkadza... 

Cesarz to ktoś kto zna życie, stanowczy, starszy mężczyzna.. 

Nie wiem bo nie mam w swoim otoczeniu takiej osoby która by mnie odwlekała od moich postanowień.. 

Ogólnie myślę że wróżba jest optymistycznä i daje mi nadzieję na zmiany w życiu prywatnym, zdrowiu bo teraz to najważniejsze i pracy. 

Rozpisałam się  ale najpierw poczytałam znaczenie kart jednak nie wiem czy dobrze to zrozumiałam.. 

Dlatego bardzo proszę o opinię osób co bardziej się w tym zagłębiają. 

Pozdrawiam 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Ankra napisał:

Witam, proszę o pomoc w interpretacji mojej wróżby wakacyjnejimage.png.11e25531f6fc2fc66026ac4ef4ca62e3.png.. Moja interpretacja to taka

4 monet to stabilna sytuacja i może nie tego się spodziałaś wybierając ten temat, nowością nadchodzącą będzie pewność posiadania, bycia i trwania, widocznie tego nie masz, a może tylko nie wiesz, 4 monet sugeruje oszczędne postępowanie z materią, dbanie o nią, utrzymywanie jej w stałej ilości, nieruchomość, którą się ma

As buław zachęca do działania, lecz jak każdy As - to początek, zalążek, pomysł jak działać, idea, plan

Cesarz w pozycji szkodzenia opowiada o trzymaniu się zasad, restrykcji, nakazów i zakazów, podporządkowywanie się władzy bezwarunkowe