Ankra Napisano Lipiec 20, 2021 Napisano Lipiec 20, 2021 Witam, proszę o pomoc w interpretacji mojej wróżby wakacyjnej.. Moja interpretacja to taka na mój rozum bo nie znam się na wróżeniu Odpowiedź wyszła pozytywna bo 4 monety to dobry znak. Kojarzy mi się z nowymi możliwościami... Chce zmienić miejsce zamieszkania i pracę.... I myślę że interpretacja tej karty mi dała pozytywna odpowiedź,. Być może spotkam na, swej drodze kogoś kto mi w tym pomoże bo druga karta As bylaw to mnie ma wspierać. To młody mężczyzna który być może wesprze, mnie w tym moim zamiarze. Trzecia karta to cesarz... To mi przeszkadza... Cesarz to ktoś kto zna życie, stanowczy, starszy mężczyzna.. Nie wiem bo nie mam w swoim otoczeniu takiej osoby która by mnie odwlekała od moich postanowień.. Ogólnie myślę że wróżba jest optymistycznä i daje mi nadzieję na zmiany w życiu prywatnym, zdrowiu bo teraz to najważniejsze i pracy. Rozpisałam się ale najpierw poczytałam znaczenie kart jednak nie wiem czy dobrze to zrozumiałam.. Dlatego bardzo proszę o opinię osób co bardziej się w tym zagłębiają. Pozdrawiam Cytuj
SowAna Napisano Lipiec 20, 2021 Napisano Lipiec 20, 2021 @Ismena możesz przenieść w odpowiednie miejsce? Cytuj
Ankra Napisano Lipiec 20, 2021 Autor Napisano Lipiec 20, 2021 Dziękuję SowAna za wylosowanie kart... Przepraszam za pomyłkę.. 😒 Cytuj