Skocz do zawartości

Praca A czy praca B?

Anilu
 Share

Polecane posty

Witajcie.

Zwracam się z takim pytaniem do kart:

Jestem w momencie, w którym muszę wracać do pracy, najlepiej jeszcze w tym miesiącu.

Przez 4 lata siedziałam w domu (ciąża, dziecko), w tym czasie byłam pewna, że nie wrócę już do zawodu, choć czułam się w tym co robię bardzo dobrze i raczej była doceniana, to z pewnych powodów odeszłam, szefostwo zniechęciło mnie na maxa. 

Postanowiłam, że chcę robić coś, w czym chyba też sie odnajdę, ale nie znam się, nie mam wykształcenia, tak czy inaczej, wiem, że się nauczę.

Dostałam propozycję pracy w korporacji, cos czego nie robiłam, praca przed komputerem, podobno fajny zespół, super podejście do pracownika (praca z polecenia), ale teraz zaczęłam się wahać czy nie wrócić jednak do zawodu... jestem rozbita, poczułam nagle, że chyba zaczynam tęsknić za tym co robiłam, że w tym będę się czuła najlepiej.

Pieniądze w obu miejscach będą podobne (przynajmniej ja tak kalkuluje).

Plusy pracy A (korpo) to bliska odległość, atmosfera, możliwość skończenia pracy w domu, jeśli nagle muszę wyjść, minus to kasa... presja, czas, wiadomo jak to w korpo. 

Plusy pracy B (w zawodzie) to czas pracy, krótsze godziny, coś na czym się znam. Minus to odległość, kasa podoba jak tam.

Teraz myślę, że skoro mam zarabiać tyle ile zarobię... w obu miejscach bez szału, to może lepiej wrócić do zawodu? 

Tam też powysyłałam cv, czekam na odzew.

Proszę o podpowiedź kart, co wybrać albo co byłoby dla mnie lepsze, czego nie będę żałowac?

Pozdrawiam serdecznie.

Paulina 04/09/90

• Lubię! 1

• 2 weeks later...

Hej @Anilu,

w moich kartach wyszło, że znacznie lepsze korzyści odniesiesz w pracy A. Pokazała mi się wbrew Twoim obawom większa szansa na rozwój, a nawet dodatkowe pieniądze. Będziesz też miała większą możliwość decydowania o sobie i swoim czasie pracy - w każdym razie więcej zysków niż strat.