Skocz do zawartości

Pomoc w interpretacji :)

Polecane posty

Napisano

Witam,

Witam, jestem początkująca i dopiero uczę się odczytu kart dlatego będę bardzo wdzięczna za podpowiedź w sprawie rozkładów:

1) król buław, gwiazda, głupiec, cesarz - W pytaniu: Czy on o mnie myśli?

Z tego co wiem gwiazda mówi o myślach, marzeniach,nadziejach.. z kolei cesarz raczej kojarzy mi się z kimś zimnym,racjonalnym, zamkniętym w sobie,kalkulującym.. Czyżby na myśleniu miało się skończyć? :)

2) królowa buław, cesarzowa, paź kielichów,księżyc - w pytaniu Co on o mnie myśli?   

Wydaje mi się, że na pewno mu się podobam jednak to chyba nie miłość. Pożąda mnie to na pewno.:)

3) 8 kielichów, słońce, 5 monet - w pytaniu o przyszłość relacji

Zakończenie?Nowy początek? Strata? Czyli w ogólnym rozrachunku nic z tego? :) Dodam, że na chwilę obecną relacja jest jakby "zawieszona" nie mamy kontaktu.

Będę wdzięczna za pomoc! :)

Napisano

Pierwsza myśl, jak przeczytałam ten rozkład to pomyślałam czy ten pan jest w ogóle stanu wolnego? Myślę,że poradziłaś sobie dobrze z tym rozkładem, jako przyszłość to ta relacja się zakończy. 

Napisano

Hmm czy jest wolny na chwilę obecną nie mam pojęcia. Nie jest z nikim zaręczony, żonaty ani nie ma dzieci to wiem na pewno :) Acz kobiet generalnie zawsze kręci się koło niego sporo więc może z kimś się spotyka :P A który element rozkładu mógłby to sugerować? :)

Napisano

Tez myślę że pan jest zajęty (cesarz i cesarzowa). Podobnie księżyc robi zamęt, to jest jednak karta złudzeń i iluzji.. Myślę że łudzisz się ze on o tobie myśli poważniej. Na pewno jesteś dla niego atrakcyjną kobietą, ale to chyba tyle.

Dołącz do rozmowy

Możesz zacząć pisać teraz i zarejestrować się później. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link