Lila7 Napisano Grudzień 4, 2021 Napisano Grudzień 4, 2021 Cześć, Zadałam wczoraj kartom pytanie o moje życie uczuciowe w ciągu najbliższych 6mcy. Rozkład 3 kart jako przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. Wyciągnęłam arcykaplankę, króla kielichów i giermka mieczy w pozycji odwróconej. Pierwszą kartę interpretuję tak, że wcześniej całą uwagę poświęcałam rodzinie, oraz rozwojowi duchowemu i rzeczywiście nie było tam miejsca na prawdziwe relacje. 2 kartę tak jak napisałam, od razu zinterpretowalam jako mężczyznę(w dodatku starszego o parę lat), którego poznałam, który może być dobrym wyborem. Jednak mam problem z interpretacją 3 karty. Czy giermek w tej pozycji oznacza, że ta znajomość nie ma przyszłości? Czytałam o tym, że karta oznacza mizerne osiągnięcia i wątpliwości, a z racji tego, że jestem początkująca i ten rozkład jest bardzo ważny, czy może ktoś mnie wspomoc Cytuj
SowAna Napisano Grudzień 4, 2021 Napisano Grudzień 4, 2021 Kapłanka jest mądrością i samotnością, która poznaje Króla, który pierwotnie robi wrażenie Króla, lecz nie daje perspektyw na przyszłość, taka przelotna znajomość Cytuj
LauraSeven Napisano Grudzień 8, 2021 Napisano Grudzień 8, 2021 Witaj, Paź mieczy w relacjach ma często skłonności do wycofywania, boi się zaangażowania wg Twojego rozkładu masz dużą szansą na poznanie w najbliższym czasie (lub już poznałaś) interesującego mężczyznę ale ostatecznie może się okazać, że któreś z Was zacznie się wycofywać i relacja może nie mieć przyszłości Cytuj
Reni45 Napisano Grudzień 8, 2021 Napisano Grudzień 8, 2021 Krol Kielichów się pojawi Pan Zmienny w emocjach choć jest naprawdę miły i czuły I można z nim fajnie spędzić czas. Drugi młodszy od Króla ale niepowazny konfliktowy wszystko z nim palcem na wodzie pisane. Król daje szansę na coś więcej lub Pan zakochany może byc ale czy będzie z tego coś wiecej? Zrob rozkład jak się pojawi. Cytuj
Polecane posty
Dołącz do rozmowy