Essa Napisano Luty 4, 2019 Napisano Luty 4, 2019 1 godzinę temu, Syrena napisał: 10. Co lubisz w swoich klientach? Kiedy przychodzą z określonym celem 3 Cytuj
Koniczyna Napisano Luty 4, 2019 Napisano Luty 4, 2019 11.Punkt jak radzisz sobie ze stresem? Moja rada: Otaczaj się ludźmi życzliwymi, uśmiechniętymi(Zawsze ktoś się taki znajdzie) unikaj takich co narzekają i marudzą bo to zaraźliwe jak katar ich energia negatywna przejdzie na Ciebie i popadniesz w depresję, Bądź uśmiechnięty wiem,że czasem to trudno ,miej pozytywne nastawienie do pracy nie myśl za dużo miej wyj..ne. Czasami zdrowy egoizm pomaga bądź zimnym draniem lub suką 😉 Uwierz w siebie . Najważniejsze Kochaj każdy dzień jakby był Twoim ostatnim!!!! 2 1 Cytuj
Essa Napisano Luty 4, 2019 Napisano Luty 4, 2019 Dnia 3.02.2019 o 18:49, Syrena napisał: 9. Jak planujesz swój czas w pracy? Żeby się wyrobić z dokumentacją jeszcze tego samego dnia, w międzyczasie oczywiście rozmowy z koleżankami i kolegami co czasem powoduje niemożność realizacji tego, co napisałam na początku Mój plan zależy od klientów więc... może być różnie 2 1 Cytuj
Essa Napisano Luty 4, 2019 Napisano Luty 4, 2019 Dnia 2.02.2019 o 18:32, Syrena napisał: 8. Jakie masz cele zawodowe? własny gabinet i wypełniony grafik - który jest potwierdzeniem, że wszystko idzie w dobrą stronę 2 1 Cytuj
Essa Napisano Luty 4, 2019 Napisano Luty 4, 2019 Dnia 2.02.2019 o 00:35, Syrena napisał: 7. Jak komunikujesz się z innymi? W pracy z klientem: używając prostego języka, jak to mówi moja koleżanka "po ludzku", staram się dostosować do rozmówcy, ale im prościej tym lepiej - taką mam zasadę. W życiu prywatnym: zdarza mi się przeklinać albo mówić metaforami... tutaj to pełen wypas możliwości moi znajomi są z różnych branży i środowisk, więc jest rozmaicie w komunikacji. Im jestem starsza tym mówię chyba mniej... hehe 2 Cytuj
Essa Napisano Luty 4, 2019 Napisano Luty 4, 2019 Dnia 31.01.2019 o 21:21, Syrena napisał: 6. Jakie potrzeby mają Twoi klienci? Bycia wysłuchanym, wspieranym lub konfrontowanym, urealnianym... a na pewno zrozumianym. No i wymagają fachowości, żeby to co "złe" - zostało rozwiązane. Czasem ich potrzeby są przytłaczające i zmienne, więc można się wykończyć 2 1 Cytuj
Koniczyna Napisano Luty 4, 2019 Napisano Luty 4, 2019 2 minuty temu, Essa napisał: W pracy z klientem: używając prostego języka, jak to mówi moja koleżanka "po ludzku", staram się dostosować do rozmówcy, ale im prościej tym lepiej - taką mam zasadę. W życiu prywatnym: zdarza mi się przeklinać albo mówić metaforami... tutaj to pełen wypas możliwości moi znajomi są z różnych branży i środowisk, więc jest rozmaicie w komunikacji. Im jestem starsza tym mówię chyba mniej... hehe Ja to dużo przeklinam w życiu prywatnym , w pracy też czasami zdarza mi się na głos rzucić epitetem muszę opanować aby w myślach rzucać zaklęcia 1 2 Cytuj
Koniczyna Napisano Luty 4, 2019 Napisano Luty 4, 2019 2 minuty temu, Essa napisał: @Syrena a gdzie Twoje odpowiedzi? Wiesz jest taka pora nieszczęśników marynarzy bajeruje pewnie wejdzie z wielkim chukiem 4 Cytuj
Syrena Napisano Luty 4, 2019 Autor Napisano Luty 4, 2019 8 minut temu, Essa napisał: @Syrena a gdzie Twoje odpowiedzi? no racja, niebawem odpowiem 3 minuty temu, Koniczyna napisał: Wiesz jest taka pora nieszczęśników marynarzy bajeruje pewnie wejdzie z wielkim chukiem taki właśnie mam plan 3 1 Cytuj
ikselka Napisano Luty 4, 2019 Napisano Luty 4, 2019 Dnia 27.01.2019 o 23:22, Koniczyna napisał: Najbardziej to przerwy lubię na papieroska jak każdy w tej mojej pracy . Witam w klubie przerwa na papieroska i szybka kawa to jest to! 😂 2 2 Cytuj
ikselka Napisano Luty 4, 2019 Napisano Luty 4, 2019 Dnia 27.01.2019 o 19:57, Syrena napisał: 2. Co lubisz w swojej pracy? Jak mogę iść już do domu i nie zostawać po godzinach 2 3 Cytuj
Koniczyna Napisano Luty 4, 2019 Napisano Luty 4, 2019 1 minutę temu, ikselka napisał: Witam w klubie przerwa na papieroska i szybka kawa to jest to! 😂 Kawki wogole nie pije czy w pracy czy w domu ale jak 🐉 Wawelski 1 4 Cytuj
ikselka Napisano Luty 4, 2019 Napisano Luty 4, 2019 Dnia 28.01.2019 o 20:40, Syrena napisał: 3. Czym dla Ciebie jest sukces zawodowy? Dzień bez skargi od klienta jest dniem udanym i sukcesem 3 2 Cytuj
ikselka Napisano Luty 4, 2019 Napisano Luty 4, 2019 Dnia 30.01.2019 o 21:13, Syrena napisał: 5. Jak słuchasz innych ludzi? Udaje że słucham 👂 bo z. Moim szwedzkim to jak Kali jeść Kali pić 😂 5 Cytuj
ikselka Napisano Luty 4, 2019 Napisano Luty 4, 2019 2 godziny temu, Syrena napisał: 10. Co lubisz w swoich klientach? Mam kilku ulubionych którzy witają Cię z uśmiechem i to jest miłe... Aż chce się pracować.... Dziewczyny wiem że nie na temat... Ale musiałam.... Zobaczcie jaka mam. Piękna zime 5 Cytuj
Syrena Napisano Luty 5, 2019 Autor Napisano Luty 5, 2019 Dnia 26.01.2019 o 18:38, Syrena napisał: 1. Jakie są zasady Twojej etyki zawodowej? Poszanowanie dla drugiego człowieka. Dla mnie to podstawa (oczywiście oczekuje tego samego dla siebie), staram się pomagać w miarę zdrowego rozsądku i rzetelnie wykonywać swoje obiwiązki 4 Cytuj
Syrena Napisano Luty 5, 2019 Autor Napisano Luty 5, 2019 Dnia 27.01.2019 o 19:57, Syrena napisał: 2. Co lubisz w swojej pracy? Kontakt z ludźmi i to, że nie przychodzę do pracy zestresowana. Pomimo, że to nie jest szczyt moich marzeń to przychodzę do pracy zadowolona 3 Cytuj
Syrena Napisano Luty 5, 2019 Autor Napisano Luty 5, 2019 Dnia 28.01.2019 o 20:40, Syrena napisał: 3. Czym dla Ciebie jest sukces zawodowy? Sukces zawodowy to dla mnie samospełnienie i możliwość zrealizowania się. To również zauważalne efekty i docenienie przez przełożonycg nakładu mojej pracy. 3 Cytuj
Syrena Napisano Luty 5, 2019 Autor Napisano Luty 5, 2019 Dnia 29.01.2019 o 20:24, Syrena napisał: 4. Jak będziesz wyglądał jako człowiek sukcesu? Będę szczęśliwa. Jeśli isiągnę sukces zawodowy to zapewne isiągnę spokój ducha i bezpieczeństwo materialne. A jeśli człowiek czerpie radość z życia to i jest piękny zewnętrznie 3 Cytuj
Syrena Napisano Luty 5, 2019 Autor Napisano Luty 5, 2019 Dnia 30.01.2019 o 21:13, Syrena napisał: 5. Jak słuchasz innych ludzi? Uważnie i staram się na każdą sytuację spojrzeć z ich perspektywy. Nie zawsze to się udaje i nie zawsze potrafię to zrozumieć, ale staram się uszanować to co ktoś ma do powiedzenia i liczyć się z jego zdaniem 3 Cytuj
Syrena Napisano Luty 5, 2019 Autor Napisano Luty 5, 2019 Dnia 31.01.2019 o 21:21, Syrena napisał: 6. Jakie potrzeby mają Twoi klienci? Rzetelność wykonywania danej usługi, otwartość i pozytywizm. 3 Cytuj
Syrena Napisano Luty 5, 2019 Autor Napisano Luty 5, 2019 Dnia 2.02.2019 o 00:35, Syrena napisał: 7. Jak komunikujesz się z innymi? To pokrywa się z poprzednimi wypowiedziami. Z szacunkiem i zrozumieniem 3 Cytuj
Syrena Napisano Luty 5, 2019 Autor Napisano Luty 5, 2019 Dnia 2.02.2019 o 18:32, Syrena napisał: 8. Jakie masz cele zawodowe? Moim celem jest zapewnić sobie i rodzinie bezpieczeństwo materialne i dobrnięcia do etapu, w którym spokojnie będę mogła patrzeć w przyszłość 3 Cytuj
Syrena Napisano Luty 5, 2019 Autor Napisano Luty 5, 2019 Dnia 3.02.2019 o 18:49, Syrena napisał: 9. Jak planujesz swój czas w pracy? Staram się być maksymalnie zorganizowana. Bez tego nie wykonam zamierzonego planu 3 Cytuj
Polecane posty
Dołącz do rozmowy
Możesz zacząć pisać teraz i zarejestrować się później. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.