Skocz do zawartości

Ciagle wyciągam te same karty

Polecane posty

Napisano

Cześć , nie mogę znaleźć info , co może oznaczać , ze jakaś karta wyciągana jest praktycznie przy  każdym rozkładzie ( póki co jestem początkująca i dużo się uczę ) .  Przy tasowaniu ja widzę , albo wypada z talii , nie mam pojęcia. Samo znaczenie karty tez mi nic jakoś szczególnie  od nie daje odpowiedzi  . Na np 5 ćwiczeń jednego dnia , jest w każdym rozkładzie . 
najczesciej to 4 denarów  , rzadziej  7 buław , król kielichów i mag . Bardzo mnie to ciekawi , może ktoś wie , co to może być :) 

Napisano

Jakich kart używasz, to mi wygląda na to, że nie te karty, być może powinnaś zmienić karty!

Czy dawałaś ostatnio komuś do rąk te swoje karty i czy po tym oczyściłaś je?

Czy w ogóle czyścisz karty?

Każda praca z kartami doprowadza do ich "zabrudzenia", dlatego należy je czyścić, bo potem wychodzą takie różne kwiatki.

Na czym polegają te Twoje ćwiczenia z kartami?

Powtarzająca się notorycznie 4 denarów może oznaczać, że zostałaś zablokowana, ale teraz należy się zastanowić z jakiego powodu?

7 buław oznacza trudności do pokonania.

Król kielichów przestój w dostawie danych, trzeba zmienić źródło z których bierzesz dane.

Mag oznacza w tym kontekście potrzebę określenia celu do jakiego zmierzasz.

• Dziękuję! 1
Napisano

Talia pozłacany tarot królewski ( wiedziałam , ze chce tylko ta talię , od razu mnie przyciągnęła ) 

karty oczyszczam nad płomieniem regularnie i dodatkowo biała szałwia, palę tez  kadzidełka  . Na pewno nikt inny ich nie dotykał ( najpierw zaczęłam od bhp tarota i skrupulatnie goprzestrzegam ) .

Ćwiczenia robię z różnych książek , tak jak polecają autorki ( Barbara Moore ) . Próbuje oczywiście robić rozkłady dla siebie ,  ale póki co , jak nie znam dobrze znaczenia kart , nie podejmę się komuś innemu ich stawiać . 

Napisano