Skocz do zawartości
ad175

Czy do końca roku otrzymam pracę?

Polecane posty

ad175

Cześć kochani <kawka>

Zdecydowałam się poprosić o wróżbę na temat mojej przyszłości zawodowej. Sama nie jestem w stanie obiektywnie na to spojrzeć. Przewróżyłam to pytanie na wszelkie możliwe sposoby.

Szukam już długi, długi czas pracy, rozsyłam setki CV i nadal cisza.

Nie mam zbyt dużego doświadczenia zawodowego, stąd nie mogę przebierać w ofertach. Problemy zdrowotne również wykluczają mnie z takich typowo fizycznych prac. Bardzo chciałabym zacząć już pracować, najlepiej na stałe, stąd moje pytanie. Czy do końca tego roku uda mi się otrzymać pracę? Jeżeli nie, to dlaczego i co powinnam zmienić w swoim nastawieniu, żeby poszukiwania dały pożądany efekt.

Aleksandra, 17.05.1995

P.S. Jak tylko będę mogła, wrzucę weryfikację.

P.S. 2 Z góry dziękuję za pomoc :*

Marika
Dnia 4.10.2019 o 11:30, ad175 napisał:

Czy do końca tego roku uda mi się otrzymać pracę? Jeżeli nie, to dlaczego i co powinnam zmienić w swoim nastawieniu, żeby poszukiwania dały pożądany efekt.

Tak. Z jednej stronie odetchniesz z ulgą, być może odczujesz to jako spełnienie jednego z Twoich marzeń, realizację celu. Jednak ta oferta, hm mam wrażenie, że to może być praca dorywcza, w niepełnym etacie albo wynagrodzenie będzie niskie, nie będzie przekładać się na ilość obowiązków, które będziesz miała do wykonania. Przez co, może pojawić się u Ciebie zmęczenie i zniechęcenie, ale pomimo to zaciśniesz zęby i z pewnych względów nie będziesz chciała rezygnować. 

Ogólnie patrząc na karty, to przy Tobie na ten czas pokazuje się nauka, zbieranie doświadczenia, podnoszenie swoich kwalifikacji. Im więcej zainwestujesz w siebie, tym lepiej, później wchodząc na rynek pracy tylko na tym zyskasz. 

• Dziękuję! 1

ad175
54 minuty temu, Marika napisał: