Skocz do zawartości

Moralność a wróżba

Polecane posty

Hej wszystkim 

od jakiegoś czasu uczę się wróżyć z tarota

ostatnio spytałam koleżankę czy mogę poćwiczyć na niej (jest świadoma że nie jestem profesjonalistką)

zgodziła się i zadała mi pytanie odnośnie chłopaka który jej się podoba "czy on jest kimś zainteresowany?"

rozłożyłam karty "diabeł król mieczy księżyc"

już pewnie wiecie o co mi chodzi 

i to zaczyna się mój dylemat moralny 

orientacja seksualna to dla niektórych delikatny temat ,wiele osób nie chce mówić o tym otwarcie i

czuje że bez zgody tej osoby nie mam prawa ogłaszać tego światu

i stąd moje pytanie co byście zrobili na moim miejscu, co o tym myślicie  

i czy wróżenie osobą trzecim jest moralne ?

a co jeśli ktoś pyta o partnera ?

Jeśli chcesz wiedzieć, to wiele wróżek ma takie dylematy. Na forach internetowych większość tarocistek i tarocistów pisze wprost, że nie stawia kart na osoby trzecie. Co do profesjonalistów to zgaduję, że pewnie bywa różnie - jeśli ktoś żyje ze stawiania kart i opłaca z nich rachunki, to będzie kładł na każde pytanie, grunt, że klient płaci. Na forach są głównie hobbyści, mogą sobie wybrzydzać na jakie pytania chcą odpowiadać. I dobrze, też się mają prawo dobrze czuć ze swoim hobby.

Po za tym wiesz, żyjemy wśród ludzi i większość naszych spraw jest z nimi związana. Takie życie. Nic dziwnego, że pytania do kart są często związane z nimi. Myślę, że w pytaniu koleżanki nie było nic negatywnego, chciała tylko wiedzieć jak postępować. Gorzej, jakby się pytała jak zaszkodzić jakiejś osobie albo w złości pytała, czy może się komuś posypie związek albo praca (w domyśle: życzyłaby tego drugiej osobie). Szczerze? Ja czasami pytam kart o znane sobie osoby - kogoś kto mi się podoba albo wredną koleżankę z pracy, zwykle jest to rozkład odpowiadający na to, co ta osoba o mnie myśli.