Skocz do zawartości

Marzenia senne

Polecane posty

Witam, od jakiegoś czasu miewam bardzo emocjonalne i pełne treści sny o pewnej osobie z którą łączy mnie niezwykle silna więź pomimo braku kontaktu, przeważnie w dni kiedy mam taki sen zaraz po przebudzeniu otrzymuje wiadomość o tej osoby, dwa razy zdarzyło mi się że dostałam wiadomość w momencie wzięcia telefonu do ręki.. czy to możliwe, że w ten sposób się komunikujemy?

Czasami myślę, że może poprzez sny ta osoba próbuje mi coś przekazać, miał może ktoś podobne doświadczenie?

Dodam, że łączy nas relacja karmiczna 7/16...

Pozdrawiam ciepło :)

Umysł ludzki nie jest do końca zbadany, myślę że wszystko jest możliwe. Miałam kilka razy podobne sutuacje z dwiema osobami, które dość często mi się śniły, ale tak szczerze nie znam się na tym. Wtedy miałam właśnie wrażenie jakby w tym śnie była jakaś ukryta wskazówka lub jakaś informacja dla mnie.Nie jest łatwo zrozumieć sny. Ja często po czasie dochodzę do tego o co chodziło.

;)

• Lubię! 1

Być może w snach wychodzą twoje pragnienia i potrzeby - wobec tej osoby, ale niekoniecznie akurat tej - tylko ogólnie w relacji. Sny czasem zastępczo zaspokajają nam potrzeby, których nie zaspokajamy w ciągu dnia na jawie. W snach wychodzi też to co wypieramy ze świadomości, tylko pod symbolicznym, zakamuflowanym często przekazem (a przez to bezpieczniejszym w odbiorze :) ). 

• Lubię! 2
  • 1 month later...
Dnia 17.06.2020 o 13:22, nilnisibene napisał:

Witam, od jakiegoś czasu miewam bardzo emocjonalne i pełne treści sny o pewnej osobie z którą łączy mnie niezwykle silna więź pomimo braku kontaktu, przeważnie w dni kiedy mam taki sen zaraz po przebudzeniu otrzymuje wiadomość o tej osoby, dwa razy zdarzyło mi się że dostałam wiadomość w momencie wzięcia telefonu do ręki.. czy to możliwe, że w ten sposób się komunikujemy?

Czasami myślę, że może poprzez sny ta osoba próbuje mi coś przekazać, miał może ktoś podobne doświadczenie?