nilnisibene 29 Napisano Czerwiec 17, 2020 Share Napisano Czerwiec 17, 2020 Witam, od jakiegoś czasu miewam bardzo emocjonalne i pełne treści sny o pewnej osobie z którą łączy mnie niezwykle silna więź pomimo braku kontaktu, przeważnie w dni kiedy mam taki sen zaraz po przebudzeniu otrzymuje wiadomość o tej osoby, dwa razy zdarzyło mi się że dostałam wiadomość w momencie wzięcia telefonu do ręki.. czy to możliwe, że w ten sposób się komunikujemy? Czasami myślę, że może poprzez sny ta osoba próbuje mi coś przekazać, miał może ktoś podobne doświadczenie? Dodam, że łączy nas relacja karmiczna 7/16... Pozdrawiam ciepło Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
Amandaa 451 Napisano Czerwiec 17, 2020 Share Napisano Czerwiec 17, 2020 Umysł ludzki nie jest do końca zbadany, myślę że wszystko jest możliwe. Miałam kilka razy podobne sutuacje z dwiema osobami, które dość często mi się śniły, ale tak szczerze nie znam się na tym. Wtedy miałam właśnie wrażenie jakby w tym śnie była jakaś ukryta wskazówka lub jakaś informacja dla mnie.Nie jest łatwo zrozumieć sny. Ja często po czasie dochodzę do tego o co chodziło. 1 Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach
Essa 4 772 Napisano Czerwiec 17, 2020 Share Napisano Czerwiec 17, 2020 Być może w snach wychodzą twoje pragnienia i potrzeby - wobec tej osoby, ale niekoniecznie akurat tej - tylko ogólnie w relacji. Sny czasem zastępczo zaspokajają nam potrzeby, których nie zaspokajamy w ciągu dnia na jawie. W snach wychodzi też to co wypieramy ze świadomości, tylko pod symbolicznym, zakamuflowanym często przekazem (a przez to bezpieczniejszym w odbiorze ). 2 Cytuj Link to postu Udostępnij na innych stronach