Skocz do zawartości
Ona28

Kupić czy nie+WERYFIKACJA

Polecane posty

Ona28

Dostałam propozycję zakupu plastrów terapeutyxznych działających jak akupunktura.

Miałyby mi one pomóc w leczeniu dolegliwości zapalnych i bólowych.

Kosztują 700 zł.

Boję się że to kolejny pic na wodę.

Czy po ich zastosowaniu poczuję różnice na korzyść czy będę zadowolona ?

Podpowie mi ktoś....😔😔😔😔

Będę bardzo wdzięczna 

• Lubię! 1

Egeria

Na Twoim miejscu to raczej poszukałabym przyczyny bólu i stanu zapalnego, a nie kupowała plastry przeciwbólowe jeszcze na dodatek za takie pieniądze ;(.

Tak z ciekawości co to są za plastry? Jakiej marki?

Od sierpnia odpowiedzi na Wasze pytania mogą pojawiać się z opóźnieniem, gdyż zaczynam pracę. Postaram się jednak, aby nie trwało to dłużej niż 48 godzin.

<karty>

Dziękuję za wyrozumiałość <serce>

Ona28

Ja leczę się farmakologicznie kochana.

Jestem pod stałą opieką lekarzy. Niestety po tylu udarach leki pomagają, ale nie wystarczająco....

Zastanawiam się czy nie przyjąć tego co los daje...  Wiesz jak jest tonący brzytwy się chwyta :-(

Plastry x-39 .

Wpisz w wyszukiwarkę.

• Lubię! 1

Aliceice

Może skoro jesteś pod stałą opieką lekarzy to skonsultuj z nimi czy takie plastry mogą realnie Ci pomóc i czy warto? Zawsze warto spytać specjalisty 😊

Egeria

Lubię wiedzieć, więc pogrzebałam w sieci.

Sam ogólniki bez konkretów. Na moje oko to podobny efekt dadzą Ci zwykłe plastry rozgrzewające z apteki. Terapia komórkami macierzystymi to terapia genowa, a więc przeprowadzana w szpitalach lub klinikach, a nie w domu dzięki plastrom. Na dodatek takie terapie są dopiero w fazie badań.

Z tego co przeczytałam te plastry nie mają akceptacji Polskiego Instytutu Leków, więc w najlepszym wypadku są tylko suplementem, a to Ci tyle pomoże co przepraszam za wyrażenie "umarłemu kadzidło".