Skocz do zawartości

Talia własnego projektu

Wezyca

Polecane posty

Witam serdecznie! Jeśli chodzi o tarota, to jestem zielona w temacie, ale ostatnio tak mnie jakoś "siekło". I cały czas chodzi mi po głowie myśl stworzenia własnej talii, z własnymi ilustracjami, stworzonymi od zera projektami kart. Co o tym sądzicie? Czy tworzenie talii to dobry pomysł dla osoby początkującej? Czy ktoś z forum stworzył własne karty i może coś powiedzieć na ten temat i się pochwalić?

• Lubię! 2

Cześć :) a normalnie projektujesz coś często? Ja myślę, że może to być całkiem dobry pomysł i może z tego wyjść coś ciekawego. Osoba która juz cos wie na ten temat i tworzyłaby taka talie, intuicyjnie będzie juz wiedziała co zamieścić w danej karcie. Znów bardzo ciekawe moze byc to co ty, nieznając konkretnych znaczeń, tam zawrzesz. Później i tak kazda osoba wróżąca bedzie intuicyjnie coś innego z kazdej karty wyciągać - w ramach konkretnego znaczenia oczywiście :) Tylko i tak podstawy jakieś musisz poznać, gdzie maja byc np. 3 kielichy itd. Jak coś juz zaprojektujesz to się nam pochwal tutaj, na pewno dostaniesz konkret recenzję :) 

• Lubię! 1
1 godzinę temu, vil_lemo napisał:

Cześć :) a normalnie projektujesz coś często? Ja myślę, że może to być całkiem dobry pomysł i może z tego wyjść coś ciekawego. Osoba która juz cos wie na ten temat i tworzyłaby taka talie, intuicyjnie będzie juz wiedziała co zamieścić w danej karcie. Znów bardzo ciekawe moze byc to co ty, nieznając konkretnych znaczeń, tam zawrzesz. Później i tak kazda osoba wróżąca bedzie intuicyjnie coś innego z kazdej karty wyciągać - w ramach konkretnego znaczenia oczywiście :) Tylko i tak podstawy jakieś musisz poznać, gdzie maja byc np. 3 kielichy itd. Jak coś juz zaprojektujesz to się nam pochwal tutaj, na pewno dostaniesz konkret recenzję :)