Skocz do zawartości

Rytuał wyrównania krzywd


nowicjuszka

Polecane posty

Witajcie. Przychodzę tutaj, ponieważ mam spory problem z Rytuałem wyrównania krzywd. Proszę Was o wskazanie mi właściwej drogi, ponieważ kompletnie nie znam się na rytuałach.

 

Kiedy zamawiałam Rytuał wyrównania krzywd, wierzyłam, że on zadziała. Miał zadziałać w ciągu 7 - 10 dni, a 3 sierpnia zaczął się drugi miesiąc i nadal nic. Czekam jak taka idiotka na kontakt od ukochanego i nadal nic. Za tyle serca i poświęcenia, ile mu dałam przez te wszystkie lata... Przed Rytuałem miałam znaleźć kamień, a po Rytuale nosić go ze sobą. Gotuje się we mnie, jak na niego patrzę. Mam związanych z nim mnóstwo bardzo silnych, negatywnych uczuć. Miałam go wyrzucić do rzeki lub strumyka, jak zobaczę działanie Rytuału, te efekty, które chcę widzieć. Problem w tym, że ich nie ma, mimo że zaczął się już drugi miesiąc. Od 10 dnia po Rytuale czuję się zniechęcona do Rytuału i wszystkiego, co z nim związane, a najbardziej do osoby, która napisała dla mnie ten Rytuał i słono mnie za niego policzyła.

 

Chciałabym, aby ktoś z Was napisał mi uczciwie, co się stanie, jeśli wyrzucę ten kamień do rzeki / jeziora, zanim zobaczę te efekty, które chciałam widzieć. Już co raz mniej wierzę, że los się odwróci... Czuję się po prostu oszukana przez osobę, którą poprosiłam o Rytuał wyrównania krzywd.

 

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż , jest wiele naciagaczy, ktorzy oferuja swoje ezo uslugi jak rytuały...Można wiedziec ile zapłaciłas za ten rytuał?Pytam , bo rowniez niedlugo bede miec przeprowadzony rytuał (zapłaciłam 120 zl) mam nadzieje, ze zadziała...Z tego co wiem to za rytuały np u Marii Bucardii płaci sie nawet i 4 tys zl.Ale one chyba działaja.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach