Skocz do zawartości

Czy w ciągu roku Pani X kogoś pozna?


Lucky20

Polecane posty

Witam:)

Zadałam pytanie kartom czy w ciągu roku Pani X ma szansę na nowy związek?

Proszę o pomoc w interpretacji, ponieważ moja może być trochę życzeniowa, znam osobę, której stawiałam karty a jestem początkująca :)

 

Użyłam rozkładu koło gdzie karty biegną wg czasu (nie pamiętam jak się nazywał). W środku jest wynik. Użyłam tali Visconti Sforza. Tylko AW.

 

1. XII Wisielec

2. III Cesarzowa

3. XVIII Księżyc

4. XXII Głupiec

5. XXI Świat

6. VII Rydwan

7. XVII Gwiazda - wynik

 

 

W przeszłości widzę utkwienie w martwym punkcie i taką sytuację, gdzie nic się nie dzieje, przerwa w związkach. Pani zajęta jest sobą. Cesarzowa przy księżycu to również kobieta zlękniona, zagubiona.Brak jej pewności siebie. W głupcu widzę nowy początek, takie ruszenie z kopyta. W dodatku karta świat zachęca do tego aby gdzieś wyjść, kogoś poznać. Wydaje mi się, że jest szansa na związek: Rydwan może oznaczać, że Pani pozna Pana, który zawróci jej w głowie. Gwiazda na końcu daje nadzieje na nowy początek i spełnienie jej marzeń (na karcie kobieta trzyma w ręku gwiazdę, nie wylewa wody do rzeki). Ja tak to widzę. Proszę o pomoc i uwagi co do rozkładu :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to za rozkład i co to znaczy, że biegną wg czasu, więc napiszę ogólnie co widzę. :)

Pani X zamknęła się w świecie własnych przeżyć i emocji, tylko tam czuje się bezpieczna i wolna. Wyjście poza tę strefę komfortu trochę potrwa, trochę postresuje. Możliwe jakieś randki. Jak nabierze pewności i poczucia własnej wartości to wejdzie w związek, ale raczej nie przed upływem wspomnianego roku. <czas>

Nie szukaj miłości, ale barier w sobie, które przeciwko miłości wzniosłeś. Rumi

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź.