Skocz do zawartości

Pomoc w interpretacji - co on poczuje?


Tinaina

Polecane posty

Jest tutaj kto? Ja zrobiłam swój mały rozkład na pytanie co poczuje pewien Pan (były,aktualnie w nowym związku), gdy zobaczy mnie z innym?

Niedźwiedź(15)...Księga(26)...Bocian(17)...Słońce(31)...Gwiazdy(16)

W podsumie wyszedł Klucz(33)

Jestem początkująca, więc przyda się pomoc w interpretacji <haha2>

 

Nie wiem, wydaje mi się, że nie zrobi to na nim żadnego wrażenia? Jakie jest Wasze zdanie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tinaina jasne, że tutaj ktoś jest ;) Tak poza tym, jeśli interesujesz się Kartami Lenormand, to zapraszam Cię do wniesienia czegoś od siebie do tego działu, wzięcia w ćwiczeniach bądź pomoc w interpretacjach lub dzielenie się swoimi spostrzeżeniami itp. Myślę, że w kilka/kilkanaście osób łatwiej i nawet szybciej można się uczyć, a dodatkowym plusem może być czat lub ogólnie dyskusja w interesujących tematach, co pozwala na szybkie zbieranie/weryfikowanie swojej wiedzy.

 

Co poczuje ten pan Niedźwiedź(15)...Księga(26)...Bocian(17)...Słońce(31)...Gwiazdy(16)

W podsumie wyszedł Klucz(33)

Myślę, że on się ucieszy, że ułożyłaś sobie życie. Nie ma w stosunku do Ciebie złych zamiarów, ani źle Ci nie życzy, z racji spędzonych chwil/lat będzie chciał Twojego szczęścia i jeśli będzie je widział na Twojej twarzy, podczas spotkania z innym mężczyzną, to dla niego będzie to prosty komunikat.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za pomoc! Ja z chęcią będę się udzielać w wątku o Lenormandach i próbować interpretacji ;)

A co do tego rozkładu, to raczej liczyłam że poczuje to ukłucie zazdrości i może się odezwie, ale co zrobisz <bezradny>

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem może i tak będzie, nigdy na sto procent nie da się przewidzieć reakcji innej osoby <bezradny>

W każdym razie też nic na siłę. Układaj sobie życie i zwróć swoją twarz ku przyszłości, tam szukaj swojego szczęścia :)