Skocz do zawartości

Krzyż celtycki na pracę

Polecane posty

Gość Ophelia2040
Napisano

Od niedawna uczę się rozkładu krzyża celtyckiego - co ciekawe, przez wiele lat jechałam na dwóch rozkładach, a nie znam się zupełnie na tych tradycyjnych <haha2>

Pytanie postawiłam sobie dość trudne, więc prosiłabym o pomoc. Brzmiało ono "Jak moja szefowa widzi moją przyszłość w firmie?". Generalnie trochę się boję stracić pracę, chociaż na razie nie ma żadnych podstaw, żebym się o to musiała bardzo martwić. Pytanie jest o tyle trudne dla mnie, że krzyż celtycki pokazuje, co myślę o sobie, a tymczasem chciałam wiedzieć, co sądzi moja szefowa. Nie pomyślałam o tym zanim zrobiłam rozkład.

Link do rozkładu: http://kartylosu.pl/viewtopic.php?f=38&t=502

Mój aparat robi ostatnio bardzo słabe zdjęcia, więc wklejam zmontowaną szybko grafikę z kartami, których używam:

opti.png

Pozycje 1, 2 - 8 Denarów + 6 Denarów

1. Główny problem, okoliczności, sytuację obecną lub główny cel.

2. Co powoduje pogłębienie problemu, wpływy pogłębiające problem lub łagodzące, a także osoby zaangażowane.

Skrupulatność, moje przysiadanie do pracy, moje pilne uczenie się (może oznaczać, że musze się jeszcze wielu rzeczy dowiedzieć), ale też po to, by coś dostać. Może oznaczać, że szefowa ma poczucie, że coś od siebie daję.

Pozycja 3 - Król Kielichów (u mnie są czerwone)

Powód danej sytuacji, podstawowe impulsy, dążenia i pragnienia, które nie są uświadomione, opowiada dlaczego tak jest.

Może to być wpływ mężczyzny z firmy, albo jakieś moje zachowanie z przeszłości. Łagodzenie konfliktów, zgodna współpraca, łagodne postępowanie.

Pozycja 4 - 6 Buław

Sytuacje z przeszłości, które wpływają na obecną sytuację.

Bycie liderem, pewnym siebie, zwycięstwo, odnoszenie sukcesów. Zapewne może chodzić o to, że w pierwszych dniach pracy stawiałam na swoim i byłam pewna różnych rzeczy, co jej się szalenie spodobało. Najwyraźniej odchodzi to trochę w niebyt.

Pozycja 5 - Diabeł