TriQuetra Napisano Wrzesień 8, 2024 Share Napisano Wrzesień 8, 2024 Hej! Zajmuję się wróżeniem z kart Tarota od około roku, chciałabym zaoferować się w niedzielnym wróżeniu. Pracuje z talią Ridera-Waite'a Mam czas od 16:00-22:00 Zapraszam! 2 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwiazdapolarna Napisano Wrzesień 8, 2024 Share Napisano Wrzesień 8, 2024 29 minut temu, TriQuetra napisał: Hej! Zajmuję się wróżeniem z kart Tarota od około roku, chciałabym zaoferować się w niedzielnym wróżeniu. Pracuje z talią Ridera-Waite'a Mam czas od 16:00-22:00 Zapraszam! Witaj, mam prośbę o wróżbę. Czy mężczyzna którego mam w sercu myśli o mnie, czy jest gdzieś blisko przy mnie duchem ? Czy jestem dla niego ważna ?Czy kiedyś los sprawi że się spotkamy? Dane wysłałam na priv, dziękuję 😘 🌷 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TriQuetra Napisano Wrzesień 8, 2024 Autor Share Napisano Wrzesień 8, 2024 46 minut temu, gwiazdapolarna napisał: Witaj, mam prośbę o wróżbę. Czy mężczyzna którego mam w sercu myśli o mnie, czy jest gdzieś blisko przy mnie duchem ? Czy jestem dla niego ważna ?Czy kiedyś los sprawi że się spotkamy? Dane wysłałam na priv, dziękuję 😘 🌷 Prośba zrealizowana! Odpowiedziałam wiadomością prywatną ponieważ chcę aby została zachowana dyskrecja, jest to dla mnie ważne. 1 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ona28 Napisano Wrzesień 8, 2024 Share Napisano Wrzesień 8, 2024 Cześć. Chętnie skorzystam z Twojej wiedzy ❤️ Czy spełni się moje marzenie o posiadaniu domu. Obecnie mieszkamy z mężem w swoim mieszkaniu. Jednak ja potrzebuję jak tlenu zmian. Czas powiedzmy 5 lat🍀 Moja data 30.09.1986 Dziękuję 😘 2 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...