Skocz do zawartości

1-wszy portret partnerski - bardzo proszę o interpretację ;)

llenadefe:)

Polecane posty

Witam wszystkich serdecznie. Na początek chciałabym nakreślić, że w ezoteryce jestem nowicjuszką i amatorką :D Wykonując portret kierowałam się ogólnymi opisami kart + opisami kart na związek, oraz własnymi doświadczeniami ; )

Daty : ja - 4.01.1994, on - 8.05.1997

1) Początek znajomości = 4 (Cesarz) + 8 (Sprawiedliwość) = 12 (Wisielec)

Komplikacje i zawiłości na wstępie, nic pewnego. Raz na tak, raz na nie... sam nie wie czego chce. Ogólnie ma to gdzieś, nie traktuje tej relacji poważnie... Balansowanie na granicy przyjaźń - coś więcej. Ja po rozstaniu, on w związku, który nie spełnia jego oczekiwań.

2) Rozwój znajomości = 1 (Mag) + 5 (Arcykapłan) = 6 (Kochankowie)

Nieodwzajemniona miłość. Jedna osoba robi wszystko żeby udźwignąć ciężar tej relacji nawet kosztem samej siebie,

druga nie daje od siebie kompletnie nic i wygląda na to, że nie w głowie mu stałe związki, woli skakać z kwiatka na kwiatek, choć twierdzi że "kocha" i karmi mrzonkami o wspólnej przyszłości. Ktoś się pcha między "wódkę a zakąskę"...

3) Okres schyłku (koniec związku) = 1(Mag) + 4(Cesarz) = 5 (Arcykapłan)

Dwulicowość, obłuda, kłamstwo, fałsz. On się oddala, narzuca dystans, okłamuje mnie, unika kontaktu. Ja wylewam "kawę na ławę", on prosi o czas, po czym przyciśnięty do muru stwierdza, że jednak lepiej będzie to zakończyć i zgrywa dobrego samarytanina mówiąc że "to dla mojego dobra", i zapiera się, że żadnych kobiet na boku nie było :)

4) Trudności = 5 (Arcykapłan) + 13 (Śmierć) = 18 (Księżyc)

Życie w świecie złudzeń, niechęć zobaczenia prawdy taką, jaką jest... jakieś tajemnice, niedomówienia, niewyjaśnione sprawy. On coś ukrywa. Zazdrość, podejrzenia.

5) Wspólne plany i dążenia = 2 (Arcykapłanka) + 9 (Eremita) = 11 (Moc)

Namiętność w związku (on), zaangażowanie, wsparcie, rozwiązywanie konfliktów (ja).