nutello Napisano Czerwiec 2, 2021 Share Napisano Czerwiec 2, 2021 Cześć wszystkim! :) postawiłam znajomej karty odnośnie pracy, nie wiem czy dobrze interpretuję znaczenie kart, stąd proszę o pomoc, ponieważ nie chcę wprowadzić mojej znajomej w błąd, a przyznam, że dalej jestem początkująca, z góry dziękuje za każdą odpowiedź :) Od razu zaznaczę, że nie czytam kart odwróconych. 1. Czy w tym miesiącu czerwcu złożę wypowiedzenie w obecnej pracy? Sprawiedliwość Moim zdaniem tak, złoży wypowiedzenie, karta sprawiedliwość mówi o podpisywaniu umów, zawieraniu kontraktów, jednak pytamy o złożenie wypowiedzenia przez osobę pytającą, więc tak, dojdzie do wypowiedzenia z jej strony. 2. Czy w tym miesiącu czerwcu dostanę pracę jako programista w it? 2 buław i 8 mieczy Tutaj odnośnie 2 buław przyszło mi do głowy, że może dostanie tą pracę i będzie musiała jakoś pogodzić te dwie pracę, np. będzie na 2-tygodniowym wypowiedzeniu w obecnej pracy, ale myślami będzie już w przyszłej pracy, którą rozpocznie po okresie wypowiedzenia. 2 buław pokazuje również podpisywanie umów/kontraktów. Co do 8 mieczy nie do końca potrafię zrozumieć przekaz tej karty, może chodzi o to, że będzie miała mało wiary w siebie i będzie ją to trochę przytłaczać, może przez to w pewien sposób cierpieć, bo np. strach przed nowym ją zacznie ograniczać. 3. Czy w lipcu tego roku będę pracować jako programista w it? 6 pucharów 6 pucharów kojarzy mi się trochę z taką pracą, która da nam bardzo dużo benefitów, jest również przekazem dobrobytu, więc uważam, że tak, będzie pracować. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...