Skocz do zawartości

Wakacje z Tarotem - poznanie osoby do związku


motylek79

Polecane posty

Dziękuję @SowAna za wyjęcie  kart :) <bukiet>

poprosiłam o rozkład na 3 karty, które mi wskażą możliwości poznania osoby do związku

 

Wynik 8 Kielichów 

Co pomaga 7 Kielichów

Co przeszkadza: Paź Monet 

 

Jestem osobą początkującą w interpretacji kart Tarota, zatem bardziej będę opierała się na swojej intuicji. Myślę, że karty chcą w odpowiedzi na zadanie przeze mnie pytanie powiedzieć mi, że chcąc znaleźć odpowiednią osobę do związku muszę wprowadzić duże zmiany w swoim podejściu i nastawieniu. Czasami w życiu tak jest, aby rozpocząć coś nowego musimy zmienić bardzo dużo. 8 kielichów właśnie mi to podpowiada, żebym zmieniła swoje nastawienie i ruszyła naprzód w innym zupełnie kierunku kosztem wprowadzenia trudnych czasem zmian, które muszą się w życiu wydarzyć. 7 Kielichów w mojej ocenie, wskazuje mi na duży wybór, który będzie wspierał poszukiwanie właściwej osoby. Jednym słowem, będę miała w czym wybierać:) ale to też rodzi ryzyko braku zdecydowania z mojej strony, chwiejności, konsekwencji, dokonywania powierzchownej oceny potencjalnych kandydatów. Będę trochę w zawieszeniu, szukając ideału, którego mogę nigdy nie spotkać.  Natomiast, to co dla mnie będzie stanowić przeszkodą w znalezieniu tejże osoby, to chyba fakt, iż jestem dopiero na początku mojej drogi w poszukiwaniach, że będę szukała różnych dróg, możliwości poznania tej osoby,  być może nawet będę zbyt "naukowo" podchodzić do problemu. Myślę, jednak  że ogólnie interpretacja kart, ma wydźwięk pozytywny i w konsekwencji w dłuższej perspektywie uda mi się spotkać tą właściwą osobę:)

Proszę o Wasze interpretacje, z góry dziękując za  pomoc:):)

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.07.2021 o 15:24, motylek79 napisał:

Wynik 8 Kielichów 

Co pomaga 7 Kielichów

Co przeszkadza: Paź Monet