Skocz do zawartości

Slub bez gosci


marksa

Polecane posty

Moje drogie ! Sen o slubach jest pewnie oklepany do granic ale moj dzisiejszy byl zaiste dziwny haha snilo mi sie ze mialam brac slub. Ale nikt sie nie pojawial nikt mi nie pomagal wszyscy gdzies znikneli. Nie widzialam ani sukni slubnej ani narzeczonego (a jestem teraz singlem). Widzialam cienie postaci mojej rodziny i jakas dziwna kobiete z bardzo dlugimi wlosami stojacej w kompletnej ciemnosci (balam sie jej ale potem wiedzialam ze to byla moja mala kuzynka).

Co to moze znaczyc ? Slub bez gosci ha jakies pomysły?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kochana, nie znam się na snach, ale tak na "chłopski rozum", sen bez gości może oznaczać właśnie, że jesteś singlem, chcialabyś założyć rodzinę, jednak nie widzisz "ani sukni slubnej ani narzeczonego".

Może sen sugeruje aby rozglądać się lepiej, a ta "jakas dziwna kobiete z bardzo dlugimi wlosami stojacej w kompletnej ciemnosci" to mogą być Twoje obawy.

W każdym razie dla mnie ogólnie by znaczyło- mniej myślenia, a więcej dzialania i tak bez pesymizmu.

Pozdrawiam :)

0girl_witch.gif.d551843d651a3d222daca21637f5946b.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm brzmi to bardzo sensownie i logicznie jak dla mnie ;) Aczkolwiek jesli chodzi o pesymizm to bron Boze to mnie nie dotyczy. Wlasnie pare tyg temu sie kompletnie otrzepalam z rozwalonego zwiazku mozna powiedziec wreszcie sobie uswiadomilam jakie mnie spotkalo szczescie ze sie ten zwiazek rozpadl haha zycie jest dla mnie piekne , mnostwo fantastycznych facetow sie kolo mnie teraz kreci :) i mam solidne przeczucie ze w koncu cos mi sie uda sensownego zbudowac.

Ale przypomnialam sobie ze przed snem czytalam cos o slubach ale juz bylam tak zmeczona ze ledwo widzialam dokladnie co , wiec moze to po prostu o to chodzi :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach