Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
nowicjuszka

Proszę o pomoc w zrozumieniu kart

Polecane posty

nowicjuszka

Witam :) Od niedawna uczę się wróżyć z kart klasycznych. Jestem samoukiem i informacje czerpię głównie z internetu. Wróżenie ćwiczę na sobie i często sprawdzają mi się moje interpretacje, ale mam dosyć znaczący problem. Nie jestem w stanie odróżnić, kiedy ten król, dama czy walet znajdują się w pozycji prostej lub odwróconej. Nie mam pojęcia, po czym mam to rozpoznać? Najprościej byłoby mi to zrozumieć, gdyby ktoś z Was był tak miły i zechciał mi napisać np. w która stronę te figury powinny mieć zwrócone głowy, aby były one w pozycji prostej, a kiedy są w pozycji odwróconej? Właśnie przez takie rzeczy bywam zaskoczona, jak coś się dzieje, ponieważ pomimo że sprawdzają mi się karty, to tylko te, które rozumiem. Te, których nie rozumiem i nie jestem w stanie odczytać, zaskakują mnie, jeśli wydarzy się coś, czego nie byłam w stanie odczytać z kart. Proszę, wytłumaczcie mi, jak to działa. Dzięki serdeczne za wszystkie odpowiedzi.

Ismena

Można brać pod uwagę karty odwrócone, ale wcale nie trzeba. To już zależy od Ciebie jak sobie ustalisz. A coś na temat odróżnienia, która karta jest odwrócona, a która nie znajdziesz tutaj viewtopic.php?f=48&t=748

nowicjuszka
Można brać pod uwagę karty odwrócone, ale wcale nie trzeba. To już zależy od Ciebie jak sobie ustalisz. A coś na temat odróżnienia, która karta jest odwrócona, a która nie znajdziesz tutaj viewtopic.php?f=48&t=748

Dziękuję.

elag

a ja kupiłam karty i zaznaczyłam się sobie stawiając kropkę jako znak , ze karta jest w pozycji odwróconej

elag

a ja kupiłam karty i zaznaczyłam się sobie stawiając kropkę jako znak , ze karta jest w pozycji odwróconej

Ismena

Bardzo dobry krok <ok>

Dołącz do rozmowy

Możesz zacząć pisać teraz i zarejestrować się później. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst