Skocz do zawartości
Hollywood

REIKI

Polecane posty

Hollywood

Kochani,

temat na pewno tak wielki jak nie jeden OCEAN. Czy ktos z Was poddawal sie zabiegom Reiki i moze podac nam swoja opinie, odczucia, zmiany jakie nastapily? A moze mamy tutaj na forum kogos, kto jest ekspertem w tej dziedzinie i sam oferuje takie zabiegi?

Ja sama wielokrotnie sie poddawalam zabiegom Reiki i moge powiedziec, ze w swoim zyciu zaczelam widziec wiele pozytywow...wszystko zaczelo zmieniac barwy...nabierac ksztaltow...zaczelam przyciagac do siebie rzeczy ktorych pomyslalam, ludzi, jakies sytuacje...wow bardzo duzo tego mozna wymieniac....Ok jesli mysli sie o czyms negatywnym to jeszcze szybciej to mozna przyciagnac i zadne Reiki nie sa tutaj nam potrzebne.

Marika

Nie stosowałam Reiki, ale znam osoby, które poddały się takim zabiegom. Cóż opinie są podzielone, ale to chyba zawsze tak jest. Jedni są zadowoleni, a inni wręcz przeciwnie <myśli>

Szizi

Ja stosowałam ReiKi i jestem Nauczycielką ReiKi ;) choć życie dało mi przerwę w tym temacie to jednak uważam, że jest to wspaniała energia :) jak macie pytania to pytajcie ;)

Ismena
Ja stosowałam ReiKi i jestem Nauczycielką ReiKi ;) choć życie dało mi przerwę w tym temacie to jednak uważam, że jest to wspaniała energia :) jak macie pytania to pytajcie ;)

Szizi może zbrechcesz się podzielić szerszymi informacjami na ten temat? Byłoby miło :)

Lakszmi

Ja tez się tym interesuje a nawet raz mi się udało wysłać energię reiki

• Lubię! 1

Lakszmi

Tak ze jak ktoś chętny to mogę wysłać .

Syrena
1 godzinę temu, Lakszmi napisał:

Tak ze jak ktoś chętny to mogę wysłać .

A gdzie lub u kogo się uczyłaś? Bo rozumiem, że proponując tą usługę jesteś po jakiś kursach :)

• Lubię! 1

Lakszmi
40 minut temu, Syrena napisał:

A gdzie lub u kogo się uczyłaś? Bo rozumiem, że proponując tą usługę jesteś po jakiś kursach :)