Skocz do zawartości

Prośba o interpretację - pierwszy samodzielny rozkład


Ag.

Polecane posty

Dzień dobry,

Bardzo mi miło, że mogłam tu zagościć . . .

Jestem bardzo początkująca . Niedawno, po długich przemyśleniach, przeczytaniu miliona stron z opisami Tarota, próbami interpretacji, rozkładami, zakupiłam swoją pierwszą talię. Dużo czytałam o kartach. Dziś postanowiłam je rozłożyć . Na razie na próbę, zgodnie z książką .

Rozlozylan roskład "Partnerski II", gdzie karty mają poszczególne znaczenia ( obok znaczeń poszczególnych kart, podam, karty, które mi wyszły).

 

1. Jak ja widzę związek - PAŹ MIECZY

2. Jak partner widzi związek - RYCERZ BULAW

3. Jak widzą nas ludzie - VIII DENAR

4. Co nas połączyło - IV MIECZY

5. Co nas łączy dzisiaj - KRÓL KIELICHÓW

6. Przyszłość w związku - VII DENAR

7. Czego nie widzę - PAŹ BUŁAW

8. Czego nie chcę widzieć - VII MIECZY

9. Rada, co należy zrobić - Tej karty w rozkładzie nie było - Na grafice w książeczce .

Dodam,że podczas tasowania kart wypadła mi jedna karta - VIII BUŁAW. Nie wiem, czy to ma znaczenie . .

 

 

Czuję się <bezradny> bardzo bezradna ... nie wiem, jak zinterpretować mój pierwszy rozkład . Nie wiem, czy to za wcześnie... Czy się do tego nie nadaję...

 

Jednak proszę o pomoc w interpretacji .

 

Z góry serdecznie pozdrawiam i mam nadzieję zagościć tu na dłużej!

:)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach