Skocz do zawartości

Prośba o pomoc w interpretacji

Polecane posty

Napisano

Witajcie!

Wiem, że powinnam najpierw coś napisać i trochę się "poudzielać", jednak jestem naprawdę bardzo początkująca i dopiero zaczynam swoją przygodę z kartami. Natomiast bardzo nurtuje mnie pewna sprawa i mam nadzieję, że mi pomożecie :)

Oczywiście chodzi o mężczyznę, który mi się bardzo podoba. Generalnie razem pracujemy, przyjaźnimy się i myslę, że podobam mu się jako kobieta, aczkolwiek nie wiem, czy na tyle, żeby coś z tego wyszło. Ja jestem wolna, on natomiast po rozwodzie (żona go zdradziła) i ma dziecko z tego związku, więc jego była wciąż gdzieś się tam przebija. Do tego kręci się koło niego inna kobieta, z którą wcześniej się spotykał, ale bardzo krótko choć chyba jeszcze coś do niej czuje.

Przejdźmy do kart. Rozkład był następujący (3 karty, tylko arkana Wielkie):

1. Jego zainteresowanie Tobą- Umiarkowanie

2. Co zrobi?- Kochankowie

3. Co z tego wyniknie? - Papież

Interpretuję to mniej- więcej tak:

Jego uczucie powoli się rozwija (umiarkowanie) i może z tego wyjść związek (Kochankowie). A Papież? Podobno w połączeniu z Kochankami symbolizuje ślub?

Co o tym sądzicie? Generalnie wydaje mi się, że ten rozkład jest bardzo pozytywny :) 

Dodam jeszcze, ale to już jako dygresja, że kiedy pytam o nasze relacje, mnie przeważnie symbolizuje Cesarzowa, a jego Moc. Nie pytam oczywiście o znaczenie tych kart, bo to mogę sprawdzić, ale tak ogólnie może jakieś ciekawe przemyślenia się Wam nasuną.

Z góry dziękuję :)

Napisano

Pytanie do Ciebie, co czułaś jak już miałaś te trzy karty przed sobą, jak piszesz, wersji może być więcej, zależy od nastroju, przykładowo:

dziś mamy zły i napiszę , że to jest:

1 - nic nie czuje, obojętność, a ni w tą , a ni w inną

2 - oceni z kim mu jest bardziej po drodze

3 - miłość platoniczna

a jakby był nastrój dobry:

Tak, brawo, Twoja interpretacja jest jak najbardziej poprawna