Ruda Napisano Sierpień 30, 2018 Napisano Sierpień 30, 2018 Witajcie! Wiem, że powinnam najpierw coś napisać i trochę się "poudzielać", jednak jestem naprawdę bardzo początkująca i dopiero zaczynam swoją przygodę z kartami. Natomiast bardzo nurtuje mnie pewna sprawa i mam nadzieję, że mi pomożecie Oczywiście chodzi o mężczyznę, który mi się bardzo podoba. Generalnie razem pracujemy, przyjaźnimy się i myslę, że podobam mu się jako kobieta, aczkolwiek nie wiem, czy na tyle, żeby coś z tego wyszło. Ja jestem wolna, on natomiast po rozwodzie (żona go zdradziła) i ma dziecko z tego związku, więc jego była wciąż gdzieś się tam przebija. Do tego kręci się koło niego inna kobieta, z którą wcześniej się spotykał, ale bardzo krótko choć chyba jeszcze coś do niej czuje. Przejdźmy do kart. Rozkład był następujący (3 karty, tylko arkana Wielkie): 1. Jego zainteresowanie Tobą- Umiarkowanie 2. Co zrobi?- Kochankowie 3. Co z tego wyniknie? - Papież Interpretuję to mniej- więcej tak: Jego uczucie powoli się rozwija (umiarkowanie) i może z tego wyjść związek (Kochankowie). A Papież? Podobno w połączeniu z Kochankami symbolizuje ślub? Co o tym sądzicie? Generalnie wydaje mi się, że ten rozkład jest bardzo pozytywny Dodam jeszcze, ale to już jako dygresja, że kiedy pytam o nasze relacje, mnie przeważnie symbolizuje Cesarzowa, a jego Moc. Nie pytam oczywiście o znaczenie tych kart, bo to mogę sprawdzić, ale tak ogólnie może jakieś ciekawe przemyślenia się Wam nasuną. Z góry dziękuję Cytuj