Skocz do zawartości

Ciagle wyciągam te same karty


Martaa

Polecane posty

Cześć , nie mogę znaleźć info , co może oznaczać , ze jakaś karta wyciągana jest praktycznie przy  każdym rozkładzie ( póki co jestem początkująca i dużo się uczę ) .  Przy tasowaniu ja widzę , albo wypada z talii , nie mam pojęcia. Samo znaczenie karty tez mi nic jakoś szczególnie  od nie daje odpowiedzi  . Na np 5 ćwiczeń jednego dnia , jest w każdym rozkładzie . 
najczesciej to 4 denarów  , rzadziej  7 buław , król kielichów i mag . Bardzo mnie to ciekawi , może ktoś wie , co to może być :) 

 

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakich kart używasz, to mi wygląda na to, że nie te karty, być może powinnaś zmienić karty!

 

Czy dawałaś ostatnio komuś do rąk te swoje karty i czy po tym oczyściłaś je?

 

Czy w ogóle czyścisz karty?

 

Każda praca z kartami doprowadza do ich "zabrudzenia", dlatego należy je czyścić, bo potem wychodzą takie różne kwiatki.

 

Na czym polegają te Twoje ćwiczenia z kartami?

 

Powtarzająca się notorycznie 4 denarów może oznaczać, że zostałaś zablokowana, ale teraz należy się zastanowić z jakiego powodu?

 

7 buław oznacza trudności do pokonania.

 

Król kielichów przestój w dostawie danych, trzeba zmienić źródło z których bierzesz dane.

 

Mag oznacza w tym kontekście potrzebę określenia celu do jakiego zmierzasz.

 

 

  • Dziękuję! 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Talia pozłacany tarot królewski ( wiedziałam , ze chce tylko ta talię , od razu mnie przyciągnęła ) 

karty oczyszczam nad płomieniem regularnie i dodatkowo biała szałwia, palę tez  kadzidełka  . Na pewno nikt inny ich nie dotykał ( najpierw zaczęłam od bhp tarota i skrupulatnie goprzestrzegam ) .

Ćwiczenia robię z różnych książek , tak jak polecają autorki ( Barbara Moore ) . Próbuje oczywiście robić rozkłady dla siebie ,  ale póki co , jak nie znam dobrze znaczenia kart , nie podejmę się komuś innemu ich stawiać . 

Link do komentarza