Skocz do zawartości

Interpretacja


Sally

Polecane posty

Postawiłam karty zadając pytanie :

 

czy idąc na kurs tańca, zbliżę się do osoby na której mi zależy :

 

1- cesarzowa - co on myśli 

2- odwrócona wieża- co ma w sercu

3- szóstka buław - odpowiedz na pytanie.

 

moja interpretacja :

cesarzowa świadczy o tym, ze dana osoba cały czas uważa mnie za swój ideał kobiecości, jednak ma żal cały czas i próbuje walczyć z tym. 

Natomiast szóstka buław oznacza, ze pójście na taki kurs może przynieść oczekiwany efekt, zdobycie ponownie względów .

 

czy dobrze interpretuje ? 😀😀😀

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam w ogóle doświadczenia z odwróconymi kartami, ale podczytując interpretacje z internetu chyba martwiłabym się tą odwrócona wieżą "w sercu".

Pierwszego  pytania "co on myśli" nie rozumiem, bo czy "o Tobie", czy "co ma w myślach"? Wtedy chyba byłyby różne odpowiedzi.

 

6 buław to dla mnie zwycięstwo, ale takie fasadowe, zewnętrzne. Zależy o jakie zbliżenie chodzi...                                                                                                                                                         "Odwrócona wieża" warunkuje tutaj typ "zbliżenia" (chyba).

 

Podsumowując: karty są dobre. przedsięwzięcie zakończy się sukcesem.  :)

 

Trzeba by uściślić to pytanie z  cesarzową jeszcze wtedy można by rozszerzyć interpretację.

  • Lubię! 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.08.2019 o 22:31, Sally napisał:

zbliżę się do osoby na której mi zależy