Skocz do zawartości

Zmiana w relacji z kolegą

Polecane posty

Witajcie,

Jestem początkująca w interpretacji kart, iii..... nie mogę sobie poradzić z takim rozkładem, który samej sobie postawiłam. Mam znajomego, może nawet przyjaciela, z którym intensywnie rozmawiałam, o wszystkim. Nasza znajomość się zacieśniła przez te rozmowy. Niestety od jakiegoś czasu nasz kontakt się urwał. Najpierw on miał swoje problemy i ograniczył rozmowy a potem ja. Z bliższej fajnej znajomości stała się z powrotem zwykłą i marną, nudną i sporadyczną. Martwi mnie to bardzo. 

Rozkład mój jest na przyszłość znajomości, i tak:

1 karta: co znajomy o mnie myśli - karta Mag

2 karta: jakimi darzy mnie uczuciami lub jakie emocje w nim budzę - karta Śmierć

3 karta: jaki stosunek ma znajomy do relacji ze mną - karta Pustelnik

4 karta: jak będzie wyglądała przyszłość relacji - karta Wieża. 

Patrzę na te wylosowane karty, są dla mnie smutne, ale ta Wieża na końcu rozkładu pozwala mi jakoś wierzyć, że ten obecny stan bez kontaktu teraz, może ma szansę się zmienić przez jakieś nagłe wydarzenie. Czy dobrze myślę? Co o tym sądzicie? Będę wdzięczna za jakiekolwiek sugestie. 

Pozdrawiam

7BF2067A-FCE3-4416-9452-7C4F7E0334C7.jpeg

Szamanka

Mnie te karty też martwią.Wyglada,jakby on to chciał zakończyć i nie chce już kontaktu.Śmierć,Pustelnik,Wieża......

• Gratuluję! 2
Szamanka

Ale to są tylko karty,a Ty się nie poddawaj.To nie musi tak się stać.O przyjaźń zawsze warto walczyć.Wiem,jak to jest jak kontakty międzyludzkie urywają się.

• Lubię! 2