Skocz do zawartości

tarot a wykonywany zawód


Ygritte

Polecane posty

Jak byście zinterpretowali 6 kielichów, śmierć i 5 mieczy na pytanie o zawód docelowy? Nie o to jak potoczy się kariera tylko o zawód jaki będę wykonywać. Dosłownie te 3 karty mi wyleciały razem w takiej właśnie kolejności i mam trochę laga, bo one by w "najlepszym" wypadku znaczyły po prostu "pracę ze śmiercią" (dosłownie każda z tych 3 kart pokazała mi już wcześniej śmierć fizyczną), a na chwilę obecną nic nie wskazuje na to, żebym miała się w takim klimacie obracać. Okej, studiuję aktualnie kryminalistykę z kryminologią, ale przy takiej interpretacji tego co te karty pokazały to mi bardziej pod medycynę sądową pasuje, a medycyny to nawet nie mam w planach, bo raz za późno a dwa nawet bym sie pewnie nie dostala. Od 2 dni szperam po forach, pl i zagranicznych i nie znalazłam nic ciekawego (chocisz ta 5 mieczy kilka razy sie orzewinela w tematach okolomundurowych, cos ze szpiegowaniem), więc moze ktoś tu będzie miał jakiś pomysł. Dodatkowo też, nie żebym panikowała, ale gdzieś kiedys na jakims forum mignela mi wypowiedz jednej osoby, ze karty potrafią czasami w odpowiedziach ostrzegać przed czymś przez co odpowiedź na zadane pytanie moze sie wydawać bezsensowna, bo nijak sie ma do tego zadanego pytania. Nie powiem, troche mnie zjeżyło, tym bardziej ze każda z tych 3 kart mi juz śmierć pokazała, ale wydaje mi sie ze to juz nadinterpretacja. Dopytywać nie mam zamiaru, co bedzie to bedzie, ale jestem ciekawa waszego zdania. Moze ktoś tu się jakos z zawodami w tarocie zetknął :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie moze psycholog ale od bardzo "ciężkich" tematow, psychologie akurat mam gdzies z tylu głowy cały czas, tylko mama ciągle burczy ze bede cudze problemy brala na siebie :) 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...
Dnia 20.10.2022 o 22:56, Ygritte napisał:

6 kielichów, śmierć i 5 mieczy na pytanie o zawód docelowy?

położna