dziubiasta Napisano Styczeń 13, 2023 Share Napisano Styczeń 13, 2023 Rozkład dotyczył czy po trudnych przejściach wróci do nas intymność IV pucharów - wypadło gdy zapytałam co było czyli błądzenie w moim przekonaniu Kochankowie - dotyczyło obecnej sytuacji czyli podjęcie decyzji Królowa Denarów - w mojej interpretacji wskazuje na rozwiązanie problemu wyjaśnienie sytuacji , dobra karta. jestem dopiero początkująca więc nie wiem czy dobrze odczytuje rozkłady Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lirith Napisano Styczeń 13, 2023 Share Napisano Styczeń 13, 2023 Wydaje mi się, że w duzej mierze na poprawę sytuacji wpływ będzie miała kobieta. Od Twojej decyzji, starań czy może wybaczenia mu czegoś będzie zależały Wasze relacje. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reni45 Napisano Styczeń 14, 2023 Share Napisano Styczeń 14, 2023 Widzę tutaj kobietę która podejmuje decyzję. Denarowa dba o siebie i swoje sprawy przyziemne. Ja tutaj nie widzę intymności. Nie w Denarach. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...