Skocz do zawartości

Pomoc w interpretacji - miłość intymność

dziubiasta

Polecane posty

Rozkład dotyczył czy po trudnych przejściach wróci do nas intymność 

IV pucharów -  wypadło gdy zapytałam co było czyli błądzenie w moim przekonaniu 

Kochankowie - dotyczyło obecnej sytuacji czyli podjęcie decyzji 

Królowa Denarów - w mojej interpretacji wskazuje na rozwiązanie problemu wyjaśnienie sytuacji , dobra karta. 

jestem dopiero początkująca więc nie wiem czy dobrze odczytuje rozkłady 

Wydaje mi się, że w duzej mierze na poprawę sytuacji wpływ będzie miała kobieta. Od Twojej decyzji, starań czy może wybaczenia mu czegoś będzie zależały Wasze relacje.

W dniu 13.01.2023 o 13:05, dziubiasta napisał:

Rozkład dotyczył czy po trudnych przejściach wróci do nas intymność 

IV pucharów -  wypadło gdy zapytałam co było czyli błądzenie w moim przekonaniu 

Kochankowie - dotyczyło obecnej sytuacji czyli podjęcie decyzji 

Królowa Denarów - w mojej interpretacji wskazuje na rozwiązanie problemu wyjaśnienie sytuacji , dobra karta. 

jestem dopiero początkująca więc nie wiem czy dobrze odczytuje rozkłady 

U mnie 4 kielichów wypada na znudzenie relacją lub niechęć przyjęcia uczuć innej osoby. Kochankowie to jak dla mnie dylematy, być może romanse na boku, jakieś niesnaski. Królowa denarów - niby jest dobrą kartą, żona, gospodyni, matka, jeżeli jednak jest w połączeniu z kochankami, może zwiastować wpływ innej kobiety na związek. Jeżeli natomiast trudne przejścia nie dotyczyły niczego w tym typie, to może wróżyć stabilność, nie widzę tutaj jednak uniesień miłosnych i dużej chemii, po prostu taką codzienną stabilność, która wcale nie musi być zła. Brakuje mi tu jednak męskiej energii, tak jakby kobieta chciała bardziej.

Dołącz do rozmowy

Możesz zacząć pisać teraz i zarejestrować się później. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.