Skocz do zawartości

Pomoc w interpretacji


Lusi93

Polecane posty

Hej, czy ktoś pomoże mi w interpretacji tarota w pytaniu o zdradę partnera? 
1. Mag

2.9 denarów

3. 2 buławy

4. Królowa denarów 

co myślicie w tym temacie ?

 

A Ty co myślisz? Zgodnie z Regulaminem - najpierw Twoja interpretacja, a dopiero później inni mogą dodać post od siebie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.09.2023 o 17:01, Lusi93 napisał:

Przepraszam. Jestem początkująca, wydaję mi się , że do zdrady nie doszło. Myślę, że to kokieciarz, który miał okazje do zdrady, stał przed wyborem żony lub kochanki , ale w końcowy efekcie wybrał żonę. To w tym kierunku ?  

 

A Ty co myślisz? Zgodnie z Regulaminem - najpierw Twoja interpretacja, a dopiero później inni mogą dodać post od siebie.

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam. Jestem początkująca, wydaję mi się , że do zdrady nie doszło. Myślę, że to kokieciarz, który miał okazje do zdrady, stał przed wyborem żony lub kochanki , ale w końcowy efekcie wybrał żonę. To w tym kierunku ?  

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

😊 Chciałabym krótko nadmienić o ostrożności w decydowaniu się na pytania o zdradę..

 

Nie powinno się czytać kart na zdradę .

Po pierwsze - osoba ,która sama sobie je  stawia jest pod wpływem emocji,podejrzeń lub co gorsza ciekawości ( sprawdza partnera).

Może sobie zaszkodzić.

To niezgodne z BHP tarota.

Tym samym tarociści nie odpowiadają również na takie pytania.

Tarot to nie wyrocznia, lecz narzędzie 

" udzielania pomocy " a tarociści również nie są nieomylni.

Warto zamiast pytania jak powyższe 

Zrobić czytanie partnerskie ,

wtedy poprzez rozkład można zerknąć 

co wnoszą partnerzy w związku ,  gdzie są źródła problemów ,dać im wskazówki i rady, wyciągnąć wnioski - POMÓC   😉

 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz zacząć pisać teraz i zarejestrować się później. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.

Gość