Lusi93 Napisano 20 Wrzesień Share Napisano 20 Wrzesień Hej, czy ktoś pomoże mi w interpretacji tarota w pytaniu o zdradę partnera? 1. Mag 2.9 denarów 3. 2 buławy 4. Królowa denarów co myślicie w tym temacie ? A Ty co myślisz? Zgodnie z Regulaminem - najpierw Twoja interpretacja, a dopiero później inni mogą dodać post od siebie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lusi93 Napisano 21 Wrzesień Autor Share Napisano 21 Wrzesień W dniu 20.09.2023 o 17:01, Lusi93 napisał: Przepraszam. Jestem początkująca, wydaję mi się , że do zdrady nie doszło. Myślę, że to kokieciarz, który miał okazje do zdrady, stał przed wyborem żony lub kochanki , ale w końcowy efekcie wybrał żonę. To w tym kierunku ? A Ty co myślisz? Zgodnie z Regulaminem - najpierw Twoja interpretacja, a dopiero później inni mogą dodać post od siebie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lusi93 Napisano 21 Wrzesień Autor Share Napisano 21 Wrzesień Przepraszam. Jestem początkująca, wydaję mi się , że do zdrady nie doszło. Myślę, że to kokieciarz, który miał okazje do zdrady, stał przed wyborem żony lub kochanki , ale w końcowy efekcie wybrał żonę. To w tym kierunku ? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Essa Napisano 24 Wrzesień Share Napisano 24 Wrzesień Myślę, że mężczyzna lawiruje między dwoma kobietami, nie umie się zdecydować. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...