Skocz do zawartości

Rozkład na uczucia

Polecane posty

Carollinaaa

Witajcie ❤️

Jestem początkująca w interpretacji kart.. nie mogę sobie poradzić z takim rozkładem, który postawiłam. 

Myślałam o pewnym chłopaku przy rozkładzie kart. Proszę o interpretacje jak potoczy się nasza relacja. Co on do mnie czuję i czy będziemy razem?

Znamy się już bardzo długo, ale nasza relacja weszła na wyższy poziom dopiero teraz. Spotykaliśmy się i było cudownie do momentu aż nie odkryłam, że oszukał mnie i nie rozstał się ze swoją kobieta. Mówi, że niedługo to się zakończy a ja zdążyłam się zadurzyc i nie wiem czy w tym tkwić czy nie. 

Proszę o wszystkie sugestie. 

IMG_20201025_015342.jpg

@Carollinaaa https://kartylosu.pl/topic/1152-regulamin-interpretacji-kart/

Musisz najpierw napisać swoją interpretacje ;) stosowałaś jakiś szczególny rozkład? Poszczególna karta ma jakies swoje miejsce, znaczenie? Bo z tak rozsypanych losowo kart ciężko coś wywnioskować.

Pozdrawiam <kwiat> 

Koniczyna
Dnia 25.10.2020 o 20:30, Carollinaaa napisał:

Witajcie ❤️

Jestem początkująca w interpretacji kart.. nie mogę sobie poradzić z takim rozkładem, który postawiłam. 

Myślałam o pewnym chłopaku przy rozkładzie kart. Proszę o interpretacje jak potoczy się nasza relacja. Co on do mnie czuję i czy będziemy razem?

Znamy się już bardzo długo, ale nasza relacja weszła na wyższy poziom dopiero teraz. Spotykaliśmy się i było cudownie do momentu aż nie odkryłam, że oszukał mnie i nie rozstał się ze swoją kobieta. Mówi, że niedługo to się zakończy a ja zdążyłam się zadurzyc i nie wiem czy w tym tkwić czy nie. 

Proszę o wszystkie sugestie. 

IMG_20201025_015342.jpg

@Carollinaaa https://kartylosu.pl/topic/1152-regulamin-interpretacji-kart/

Krzyż? Proszę podasz swoją interpretację?

Carollinaaa